woensdag 18 september 2013

Chantal Janzen: Ik mág nu niet zwanger worden


Chantal Janzen: Ik mág nu niet zwanger worden

Chantal Janzen zou best nog een tweede kindje willen, maar toch waagt ze zich er niet aan. Ze blijft voorlopig doorgaan met het slikken van de pil. De reden? Haar aanstaande rol in de musical over het leven van André Hazes.

'Ik mág nu niet zwanger worden', meent de sexy blondine, die zichzelf als plichtsgetrouw omschrijft. De musical 'Hij Gelooft in Mij' gaat vanaf november in het DeLaMar Theater in Amsterdam. Chantal Janzen speelt daarin de rol van Rachel Hazes, die in haar tienerjaren smoorverliefd wordt op de volkszanger.

Een belangrijke rol, aangezien het verhaal door de ogen van Rachel wordt gezien. 'Ik kan het niet maken om halverwege af te haken omdat ik moet bevallen', zegt Chantal Janzen.

Chantal Janzen en haar vriend Marco Geeratz hebben nu al een zoontje, genaamd James. De twee zouden er volgend jaar zomer pas weer aan toe komen om na te denken over meerdere kinderen.

Dan wil Chantal Janzen ook eventueel een rustpauze inlassen. 'Ik ben iemand die alles heel erg plant. En natuurlijk kun je een kindje niet echt plannen. Maar ik heb wel zélf in de hand dat ik niet zwanger kan raken.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten