vrijdag 23 november 2012

Chantal Janzen in Rivella Naturel Reclame

Chantal Janzen speelt de hoofdrol in de nieuwe Rivella Naturel Reclame.
”Echte smaak heeft geen opsmuk nodig…” In de nieuwe tv-commercial ‘Naturel is wel zo lekker‘ van Rivella speelt Chantal Janzen de hoofdrol. Komt die doorbraak dan nu eindelijk voor dat frisdrankje? De muziek in de commercial is ‘Do Much Better‘ van Vonder & Bloom.
 
Als toegift van Chantal Janzen een heus boertje aan het eind (waarom eigenlijk, omdat dat extra naturel is?). Boer zoekt vrouw, en Rivella vond Chantal Janzen bereid, haha. Op YouTube meldt iemand dat de voice-over van een andere BN-er is, Thom Hoffman. Reclamebureau Alfred International.
Chantal Janzen promoot Rivella
Rivella heeft voor haar nieuwe campagne musicalster en presentatrice Chantal Janzen ingeschakeld. Het is de eerste keer dat het merk een bekende Nederlander aan zich verbindt.
Sandy Koning, marketing directeur Vrumona: “We hebben nog niet eerder een bekende Nederlander verbonden aan Rivella, maar Chantal Janzen voelt als een perfecte fit. Chantal is de belichaming van de persoon die wij voor ogen hebben bij Rivella: spannend, verfrissend, humoristisch met een scherp randje en naturel tegelijk!” Chantal Janzen is het gehele jaar te zien in de campagne van Rivella, die vanaf mei wordt gelanceerd.
Musicalster en tv-presentatrice Chantal Janzen is het nieuwe gezicht van Rivella. In de nieuwe campagne ‘Naturel is wel zo lekker’,  laat Janzen juist haar ‘naturelle’ kant zien. ‘Een betere ambassadeur dan Chantal Janzen voor naturel, maar toch spannend is er niet’, aldus Rivella.
 
‘Toen Rivella de ideeën en plannen aan  mij voorlegde, werd ik direct enthousiast’, aldus Chantal Janzen. ‘Daarom werk ik graag mee aan de nieuwe campagne voor zo’n sterk en bekend merk.’ Sandy Koning (Marketing Directeur Vrumona) is ook erg te spreken over de samenwerking. \We hebben nog niet eerder een bekende Nederlandse vrouw verbonden aan Rivella, maar Chantal Janzen voelt  als een perfecte fit. Chantal is de belichaming van de persoon die wij voor ogen hebben bij Rivella: spannend, verfrissend, humoristisch met een scherp randje en naturel tegelijk!’
Rivella lanceert nieuwe TV campagne met Chantal Janzen
Rivella lanceerde onlangs de nieuwe campagne, ‘Naturel is wel zo lekker’. De commercial laat zien wat Chantal Janzen en Rivella zijn: naturel met een verrassende twist. Rivella is de frisdrank voor iedereen die naturel is en juist geen poespas nodig heeft. Voor iedereen die zichzelf wil zijn én daar trots op is.
Als frisdrank moet je tegenwoordig stevig in je schoenen staan en een duidelijk smaakvoordeel hebben. Daarom is Rivella niet meer vreemd, maar gewoon lekker. Lekker naturel, met natuurlijke ingrediënten.
Naast de nieuwe TV commercial met Chantal Janzen in de hoofdrol, krijgen ook alle verpakkingen van Rivella een nieuw design. Deze nieuwe verpakking geeft Rivella een modern en sprankelend gezicht. Bovendien zal er geen ‘Light’ meer op de verpakking staan, omdat Rivella altijd een light drank is geweest. Rivella was zelfs de allereerste light frisdrank in Europa en wordt sowieso al gezien als een frisdrank met weinig calorieën. Daarom heet Rivella Light voortaan gewoon weer Rivella, een verfrissende frisdrank met natuurlijke ingrediënten.
Rivella heeft een lange, rijke historie waar ze trots op is. Rivella is van oorsprong een Zwitsers merk en is in 1957 naar Nederland gehaald door de Coöperatieve Condensfabriek Friesland (CCF) in het Friese Wolvega. In 1958 introduceerde Rivella de eerste suikervrije frisdrank in Europa in de Friese restaurants en supermarkten. Nog steeds heeft Rivella veel trouwe liefhebbers in het Noorden.
Inmiddels is Rivella in het hele land verkrijgbaar. Rivella (blauw) is de ‘originele’ smaak waarmee het merk groot geworden is in Nederland. In de supermarkt wordt ook Rivella Green verkocht: Rivella met groene thee-extracten.
Lekker Naturel. Rivella is een licht sprankelende en lekker verfrissende frisdrank met natuurlijke ingrediënten. Bovendien bevat Rivella slechts 5 kCal per 100ml!
Naturel is wel zo lekker. Rivella
Rivella heeft een geheel vernieuwde campagne, waarin musicalster en tv-presentatrice Chantal Janzen de hoofdrol speelt. En dat is ze niet zomaar. Chantal staat voor wat Rivella is: bijzonder en gewoon tegelijk. Oftewel, naturel, maar toch spannend.  Chantal Janzen kennen we natuurlijk allemaal uit de wereld van musicals en televisie. In de Rivella commercial willen we naast de glitter & glamour kant van Chantal juist haar ‘naturelle’ kant laten zien. ‘Naturel is wel zo lekker’, luidt de slogan van de campagne. Chantal heeft precies de juiste uitstraling en is daarom de beste ambassadeur van ons product.
Naast de nieuwe TV commercial met Chantal Janzen in de hoofdrol, krijgen dus ook alle verpakkingen van Rivella een nieuw design. Deze nieuwe verpakking geeft Rivella een modern en sprankelend gezicht. Bovendien zal er geen ‘Light’ meer op de verpakking staan, omdat Rivella altijd een light drank is geweest. Rivella was zelfs de allereerste light frisdrank in Europa en wordt sowieso al gezien als een frisdrank met weinig calorieën. Daarom heet Rivella Light voortaan gewoon weer Rivella, een lekker verfrissende frisdrank met natuurlijke ingrediënten. Krachtig eenvoudig en uniek assortiment!
In heel Nederland is Rivella in de supermarkt en bij talloze restaurants verkrijgbaar. Rivella (blauw) is de ‘originele’ smaak waarmee Rivella groot geworden in Nederland. In de supermarkt verkopen we ook Rivella Green. Rivella Green is Rivella met groene thee-extracten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen